CONTACT

Beste Klant,

Het luxe merk AJNEMRA is ontstaan begin 2010. Ieder ontwerp is uniek en  wordt op maat uitgevoerd. De collecties zijn verdeeld van uniek casual tot bijzondere gelegenheidskleding. De AJNEMRA pret-a-couture en haute couture collecties zijn gemaakt van luxe stoffen en afgewerkt met diverse kristallen. Bij interesse voor een bestelling van een AJNEMRA creatie kunt u mailen naar info@ajnemra.com of een vrijblijvende afspraak maken met de designer. 

WWW.AJNEMRA.COM / INFO@AJNEMRA.COM / T.: 06-20387078
KVK 09217887 / BTW NL236263870B01





Bestelmethode & algemene voorwaarden 
1. Mail de artikelnummer met uw wensen naar info@ajnemra.com .
2. Ontvang een reactie op uw bestelling.
3. Indien uw keuze op voorraad is ontvangt u een order met uw bestelling. 
4. Zodra het ontwerpproces afgerond is ontvangt u een reactie van ons.
5. U ontvangt uw bestelling nadat u de betaling hebt voldaan.  
6. U kunt zelf kiezen voor verzenden of zelf ophalen van uw bestelling.
7. Verzending is gratis. 

RUILEN  / RETOUR
Gekochte artikelen bij AJNEMRA mogen uiterlijk binnen 14 dagen na aflevering worden geretourneerd of geruild. Na deze termijn is ruil of retourneren niet meer mogelijk en is de koop definitief. U dient via onze mail ( info@ajnemra.com ) binnen 3 dagen na levering aan ons bekend te maken welk artikel u wilt retourneren of ruilen. Gebruik hiervoor graag het volgende vragenlijst / formulier.
Artikelgegevens
Klant gegevens
Reden retour / ruiling.

RUIL- EN RETOURPROCEDURE
1. Vul de retourformulier in met uw order gegevens en klantengegevens.
2. Geef aan welke artikelen en welk aantal u wilt retourneren.
3. Geef aan de reden van uw retour / ruiling.
4. Retourwijze: Versturen via de Post.

Na correcte ontvangst van de retour wordt het aankoopbedrag, inclusief verzendkosten, uiterlijk binnen 14 dagen op uw rekening overgemaakt. Bij ruiling van een artikel neemt AJNEMRA eenmalig de verzendkosten
van het opnieuw te versturen artikelen voor haar rekening.

RUIL- EN RETOURVOORWAARDEN
1. Retourneren uitsluitend binnen 14 werkdagen na leverdatum.
2. De kleding is niet gedragen en/of gewassen.
3. Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig.
4. Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.
5. Bijou en lingerie kan uit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd worden.
6. De originele kaartjes en labels zijn nog bevestigd aan het artikel.
7. Het artikel zit in de originele verpakking.
8. Het verzendrisico en de kosten van het retourneren zijn voor de koper. AJNEMRA raadt de klant aan om het retour zenden van een artikel zonodig via aangetekende post te doen.
9. Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
10. In geval van product- en/of leverfouten zijn de kosten van retour zenden voor rekening van AJNEMRA. Deze zullen achteraf aan u vergoed worden.
11. Product- en/of leverfouten dienen binnen 3 dagen na levering met omschrijving aan ons gemeld te worden. Graag mailen naar info@ajnemra.com
12. Indien niet aan onze ruil- en retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om zendingen aan u terug te sturen en u de verzendkosten in rekening te brengen.

AANSPRAKELIJKHEID
Aansprakelijkheid van een ondeugdelijke levering is in alle gevallen beperkt tot het vervangen of herstellen van het artikel of tot het terugbetalen van ten hoogste het aankoopbedrag.
AJNEMRA aanvaardt uitdrukkelijk geen enkele claim inzake gevolgschade in welke vorm dan ook.
AJNEMRA is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van door derden begane opzet, schuld,   nalatigheid of onoordeelkundig gebruik.
AJNEMRA aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade als gevolg van wassen, drogen, strijken,   stomen of andere vormen van behandelingen aan het geleverde product.
Wij raden aan om artikelen met een print, strass, kralen en/of opdruk te reinigen door middel van  stomen.
AJNEMRA is niet aansprakelijk voor het losraken van knopen, steentjes, pailletten of andere aangebrachte componenten.

KLACHTEN
AJNEMRA neemt uw klacht serieus. Bent u niet tevreden over een door ons geleverd product of onze dienstverlening? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@ajnemra.com. Wij nemen uw klacht direct in behandeling en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.